Magdalena Urbaniak

MagdaZ branżą marketingową związana od niemal trzech lat. W HG Intelligence, obecnie na stanowisku Senior Product Manager – zajmuje się głównym produktem HG Intelligence – platformą obsługującą sprzedaż w modelu omnichannel –  Synerise. Z wykształcenia matematyk, projektant ubioru, absolwent studiów podyplomowych WH AGH – Marketing Internetowy. Sprzedaż w modelu omnichannel – czyli sprzedaż wszechkanałowa – obecnie najmocniej promowany i najlepiej sprawdzający się model sprzedaży, który bierze pod uwagę przenikanie się różnych kanałów sprzedaży przed ostatecznym podjęciem decyzji zakupowej przez klienta.

Sztuka sprzedaży w tym modelu polega na gromadzeniu jak największej ilości informacji na temat zachowań kupujących pochodzących z różnych źródeł, na automatyzacji i personalizowaniu kampanii marketingowych oraz na analizie i wyciąganiu z nich wniosków w czasie rzeczywistym. Marketing omnichannel ma być  nienachalny i pożądany przez klienta.